ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Η ACTION εγγυάται την ασφάλεια σας, με δυναμική παρουσία στο χώρο για πάνω από 25 χρόνια.
Τα συστήματα ασφαλείας λειτουργούν κυρίως αποτρεπτικά και προληπτικά. Βασικός τους στόχος είναι να λειτουργήσουν την στιγμή που θα χρειαστούν. Γι’ αυτό και η τακτική τους συντήρηση κρίνεται απολύτως απαραίτητη.
ή συμπληρώστε τη φόρμα στα δεξιά.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας με email, τηλεφωνικώς στο 22210 61161
ή συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.
ανάγκες ασφαλείας των χώρων που εποπτεύουν και ανάλογα με τον τρόπο που ειδοποιούν τους υπεύθυνους του χώρου.
Οι διαφορετικές βαθμίδες, έχουν και διαφορετικές απαιτήσεις συντήρησης. Πιο συγκεκριμένα:
Εγκαταστάσεις με βαθμίδα ασφαλείας 1
δηλαδή εγκαταστάσεις χαμηλού κινδύνου,
απαιτούν τουλάχιστον μία (1) επίσκεψη συντήρησης ανά έτος.
Εγκαταστάσεις με βαθμίδα ασφαλείας 2
δηλαδή εγκαταστάσεις χαμηλού και μέσου κινδύνου,
απαιτούν τουλάχιστον δύο (2) επισκέψεις συντήρησης ανά έτος ή μία (1) επιτόπια επίσκεψη
και μία διαδικασία απομακρυσμένου ελέγχου.
Εγκαταστάσεις με βαθμίδα ασφαλείας 3
δηλαδή εγκαταστάσεις χαμηλού και μέσου κινδύνου,
απαιτούν τουλάχιστον δύο (2) επισκέψεις συντήρησης ανά έτος ή μία (1) επιτόπια επίσκεψη
και μία διαδικασία απομακρυσμένου ελέγχου.
Εγκαταστάσεις με βαθμίδα ασφαλείας 4
δηλαδή εγκαταστάσεις πολύ υψηλού κινδύνου,
η ανάγκη συντήρησης είναι τουλάχιστον δύο (2) επισκέψεις ετησίως.
Η ACTION εφαρμόζει ολοκληρωμένο σύστημα συντήρησης για κάθε είδος συστήματος ασφαλείας.
ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΙ
- οι μπαταρίες αντικαθίστανται σε τακτά χρονικά διαστήματα και ακόμα πιο συχνά στις περιπτώσεις που παρουσιάζονται συχνές διακοπές ρεύματος, μετά από πτώση κεραυνών, κτλ. Αν ένα σύστημα συναγερμού δεν έχει δυνατή μπαταρία, στην περίπτωση διακοπή ρεύματος και ακόμα περισσότερο στην περίπτωση που χρειαστεί να ηχήσουν οι σειρήνες, θα πάψει να λειτουργεί, με αποτέλεσμα να μην παρέχει ασφάλεια
- σε ένα ασύρματο σύστημα ασφαλείας, εκτός των κεντρικών μπαταριών του πίνακα και της σειρήνας, ελέγχονται και αντικαθίστανται συχνά και οι μπαταρίες των περιφερειακών
Επίσης ελέγχονται:
- όλες οι καλωδιώσεις, τυχόν φθορές στις διασυνδέσεις και οι τερματισμοί των περιφερειακών
- η λειτουργία και η ευαισθησία των ανιχνευτών, των μαγνητικών επαφών, των μπουτόν πανικού, κ.ά.
- ελέγχεται ο προγραμματισμός και η διαδικασία όπλισης – αφόπλισης
- η λειτουργία των συσκευών ειδοποίησης και
- στέλνονται δοκιμαστικά σήματα στο κέντρο λήψεως σημάτων με όλους τους δυνατούς τρόπους χωριστά
(INTERNET, GSM, GPRS, Σταθερή γραμμή, κ.α.)
ΚΑΜΕΡΕΣ
- καθαρίζονται τακτικά και
- δοκιμάζονται σε συνθήκες νυχτερινής και ημερήσιας λήψης
- ελέγχεται η κατάσταση του σκληρού δίσκου του καταγραφικού και του δικτύου
παρατηρήσεις και άμεση ενημέρωση του τεχνικού της τμήματος.
- και εδώ επίσης ελέγχονται όλες οι καλωδιώσεις και τερματισμοί των καμερών, καθώς και γίνεται σε τακτά χρονικά
διαστήματα αντικατάσταση των μπαταριών των ups
ΠΥΡΑΝΙΧΝΕΥΣΗ
- καθαρίζονται τακτικά οι κεφαλές των ανιχνευτών
- αντικαθίστανται οι μπαταρίες
- ελέγχεται η καλωδίωση και οι τερματισμοί και
- διενεργούνται δοκιμαστικοί συναγερμοί
ανάλογα με τα προηγούμενα συστήματα, συντηρούνται και τα υπόλοιπα συστήματα που απαρτίζουν μια εγκατάσταση,
όπως τα συστήματα:
- Access Control
- Παραγωγής Τεχνητής Ομίχλης
- Αντικλεπτικά Εμπορευμάτων
καλή λειτουργία και την απόδοση όλων των ανιχνευτών και την ανταπόκρισή τους σε εξωτερικά ερεθίσματα.
σε εξωτερικό ερέθισμα και πώς αυτή μεταφράζεται ανά περίπτωση από το Κέντρο. Παράλληλα ελέγχονται και
δοκιμάζονται όλοι οι πιθανοί τρόποι επικοινωνίας με το Κέντρο, όπως INTERNET, GSM, GPRS, Σταθερή γραμμή, κ.α.
σας προτείνουν αλλαγές σχετικά με τον εξοπλισμό, αναβαθμίσεις και επεκτάσεις
με πιο εξελιγμένα συστήματα και ανάλογα με τις ανάγκες, την κατάσταση των συστημάτων, τις αλλαγές στον χώρο, αλλά και με τον τρόπο δράσης των διαρρηκτών.
και πραγματοποιείται με τα εξής βήματα:
- Ενημέρωση – υπενθύμιση του πελάτη για τον χρόνο της υλοποίησης της τακτικής συντήρησης των συστημάτων του.
- Κλείσιμο του ραντεβού για την επίσκεψη του τεχνικού συνεργείου μας.
- Επίσκεψη τεχνικού συνεργείου για την τακτική συντήρηση των συστημάτων.
- Καταγραφή της απομακρυσμένης πρόσβασης στη λίστα συμβάντων του πίνακα.
- Παράδοση στον πελάτη του εντύπου, με την αναλυτική ενημέρωση για τους ελέγχους και τις δοκιμές που πραγματοποιήθηκαν στα συστήματά του.
Η ACTION είναι πάντα δίπλα σας
και σας προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου με:
ΔΩΡΕΑΝ 24ωρη
τηλεφωνική υποστήριξη
ΔΩΡΕΑΝ για 1 έτος
online τεχνική υποστήριξη
Απομακρυσμένη διαχείριση του συστήματος συναγερμού
μέσω smartphone ή tablet
Άμεση επίσκεψη για επισκευή στο χώρο σας
από 6 συνεργεία εξειδικευμένων τεχνικών
Περιοδική συντήρηση του συστήματος
από εξειδικευμένο προσωπικό
Σύμβαση Τεχνικής Υποστήριξης